مقالات

با مشخصات بهترین ایرپاد اپل آشنا شوید

در این‌که ایرپادهای اپل جز بهترین هندزفری‌ بلوتوثی جهان هستند، هیچ شکی نیست. از سال 2016 که اپل اولین ایرپاد خود را به بازار معرفی کرد، مثل همیشه توانست که توجهات را به خود جلب کند. این شرکت‌ در طی سال‌های بعد هم با معرفی مدل‌ها و نسل‌ها پیشرفته‌تر و جدیدتر بیش از پیش توانست بازار بهترین‌ها را در دست بگیرد. ایرپادهای اپل همگی طراحی فوق‌العاده، صدای عالی و کیفیتی بی‌نظیر دارند. به همین دلیل انتخاب یک مدل بین آن‌ها برای کسانی‌که تنها به‌دنبال بهترین‌ها هستند، بسیار مشکل است.

اگر شما هم قصد خرید بهترین ایرپاد اپل در سال 2023 دارید، با ما همراه باشید. ما در ادامه به معرفی 4 مدل از بی‌نظیرترین ایرپادهای اپل می‌پردازیم تا شما بتوانید بین آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

AirPods pro 2؛ بهترین ایرپاد اپل در سال 2023
به نظر می‌رسد در میان مدل‌های مختلف ایرپاد اپل، AirPods pro 2 بهترین گزینه است. این نسخه از هندزفری در سال 2022 با تراشه هوشمند H2 و عملکرد بهینه‌تری در مقایسه با ایرپادپرو معمولی معرفی شد. مشخصات بهبودیافته‌ای مثل: پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.3، افزایش دوبرابری قدرت نویزکنسلینگ، شارژدهی بیشتر و غیره ایرپاد پرو2 خیلی زود توانست رضایت کاربران را جلب کند.

البته ناگفته نماند که ایرپاد پرو 2 در عین کیفیت ساخت بالایی که دارد، هم‌چنان مانند مدل‌های قبلی در برابر خراش آسیب‌پذیر است. به همین دلیل بیشتر کاربران خود را مجبور می‌کند که برای خرید کاور به عنوان ضروری‌ترین لوازم جانبی ایرپاد اقدام کنند. به غیر از این عیب، ظاهری مشکل دیگری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *